#2358 – Happy New Year 2020!

ENGLISH

Hello all, I’d just like to say:

Happy New Year 2020!

Yes, here we are, kicking off a new decade, the 2020s that is. Let’s hope this decade will be an amazing one for all of us!

Anyway I am currently in Toronto for my 2019 year-end trip. So this means that for three new years in a row, I am in North America! (I was in Los Angeles two years ago and Miami last year). Yeah, such a random trivia that is, lol 😆 .

Though that means this is all I have for now. Not much indeed, as actually I would just like to say “Happy New Year” here in the form of a post, but the greeting itself feels to short to make a post, haha. Anyway, let me back to my vacation in Canada now, haha. Ciao! 😛

Happy New Year!! Source

BAHASA INDONESIA

Halo semua, aku hanya ingin mengucapkan:

Selamat Tahun Baru 2020!

Iya, di sini lah kita, memulai satu dasawarsa baru, dasawarsa 2020an. Mudah-mudahan satu dasawarsa ke depan ini akan menjadi dasawarsa yang baik bagi kita semua ya!

Anyway saat ini aku sedang berada di Toronto untuk perjalanan akhir tahun 2019ku. Jadi ini artinya untuk tiga tahun baru berturut-turut, aku berada di Amerika Utara! (Aku berada di Los Angeles dua tahun yang lalu dan Miami tahun lalu). Iya, sungguh sebuah trivia yang random dan nggak penting banget yah, haha 😆 .

Tapi ya cuma segini aja sih yang aku punya sekarang. Nggak banyak memang, karena sebenarnya aku hanya ingin mengucapkan “Selamat Tahun Baru” di sini saja dalam bentuk sebuah posting, tapi ucapannya doang kok rasanya terlalu singkat untuk dijadikan satu posting gitu, haha. Ya sudah deh, aku akan kembali ke liburanku dulu di Kanada sekarang. Ciao! 😛

2 Comments Add yours

  1. Arman says:

    happy new year ko! 🙂

    1. zilko says:

      Happy New Year! 😀

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s