#2225 – Happy New Year From … Miami!!

ENGLISH

First of all … Happy New Year!! May the year 2019 be a great year for all of us!

Anyway as stated in the title, indeed I am currently in Miami for my year-end trip!! 😀 This means that because I started 2018 in Los Angeles, this was the first year that I started and ended in the US; and the first year that I started and ended in the same country since … 2009, i.e. 9 years ago, which I started and ended in Indonesia, haha 😛 .

Yeah, this is all I have from me now. What? Too short? Well, I am still on vacation now so what can you expect? Haha 😛 . So, ciao! 😀

Happy New Year!! Source

BAHASA INDONESIA

Pertama-tama … Selamat Tahun Baru!! Semoga tahun 2019 ini akan menjadi tahun yang baik bagi kita semua ya!

Ngomong-ngomong seperti yang kusebutkan di judul di atas, sekarang ini aku sedang berada di Miami untuk perjalanan akhir-tahunku!! 😀 Ini berarti karena aku memulai tahun 2018 di Los Angeles, tahun 2018 kemarin adalah tahun pertama yang aku mulai dan tutup di Amerika; dan tahun pertama yang aku mulai dan tutup di negara yang sama semenjak … tahun 2009, alias 9 tahun yang lalu, yang mana aku mulai dan tutup di Indonesia, haha 😛 .

Ya sudah deh, segini saja dulu sekarang. Apa? Kok pendek banget posting-nya? Ya gimana ya namanya aja kan lagi liburan gitu? Hahaha 😛 . Oke deh ya, ciao! 😀

Advertisements

10 Comments Add yours

  1. Happy New Year Ko! Enjoy your time in USA.

    1. zilko says:

      Happy New Year!! Thanks!!

  2. Christa says:

    Happy new year Ko! All the best and have a nice trip! 🙂

    1. zilko says:

      Happy new year!! Thanks, the same to you too Chris!! 🙂

  3. fahrizinfa says:

    Happy New year kak Zilko! I hope 2019 would be a bettet year than before! Selamat liburan jugaaa 😀

    1. zilko says:

      Happy new year!! Thanks!! 😄

  4. niee says:

    huahahahaha. kalau gitu aku semenjak 1988 dong ko tutup di negara yang sama. Indonesia. soalnya gak pernah tahun baruan di luar negeri 🤣🤣

    1. zilko says:

      Huahaha, seru lho Niee tahun baruan di luar negeri 😛 .

      1. niee says:

        aku ada rencana seh. tapi entah kapan 🤣🤣

        1. zilko says:

          Huahaha, tinggal direalisasikan aja kalau gitu ya Niee 😛 .

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s