#2225 – Happy New Year From … Miami!!

ENGLISH

First of all … Happy New Year!! May the year 2019 be a great year for all of us!

Anyway as stated in the title, indeed I am currently in Miami for my year-end trip!! ๐Ÿ˜€ This means that because I started 2018 in Los Angeles, this was the first year that I started and ended in the US; and the first year that I started and ended in the same country since … 2009, i.e. 9 years ago, which I started and ended in Indonesia, haha ๐Ÿ˜› .

Yeah, this is all I have from me now. What? Too short? Well, I am still on vacation now so what can you expect? Haha ๐Ÿ˜› . So, ciao! ๐Ÿ˜€

Happy New Year!! Source

BAHASA INDONESIA

Pertama-tama … Selamat Tahun Baru!! Semoga tahun 2019 ini akan menjadi tahun yang baik bagi kita semua ya!

Ngomong-ngomong seperti yang kusebutkan di judul di atas, sekarang ini aku sedang berada di Miami untuk perjalanan akhir-tahunku!! ๐Ÿ˜€ Ini berarti karenaย aku memulai tahun 2018 di Los Angeles, tahun 2018 kemarin adalah tahun pertama yang aku mulai dan tutup di Amerika; dan tahun pertama yang aku mulai dan tutup di negara yang sama semenjak … tahun 2009, alias 9 tahun yang lalu, yang mana akuย mulaiย danย tutupย di Indonesia, haha ๐Ÿ˜› .

Ya sudah deh, segini saja dulu sekarang. Apa? Kok pendek banget posting-nya? Ya gimana ya namanya aja kan lagi liburan gitu? Hahaha ๐Ÿ˜› . Oke deh ya, ciao! ๐Ÿ˜€

11 Comments Add yours

  1. Happy New Year Ko! Enjoy your time in USA.

    1. zilko says:

      Happy New Year!! Thanks!!

  2. Christa says:

    Happy new year Ko! All the best and have a nice trip! ๐Ÿ™‚

    1. zilko says:

      Happy new year!! Thanks, the same to you too Chris!! ๐Ÿ™‚

  3. fahrizinfa says:

    Happy New year kak Zilko! I hope 2019 would be a bettet year than before! Selamat liburan jugaaa ๐Ÿ˜€

    1. zilko says:

      Happy new year!! Thanks!! ๐Ÿ˜„

  4. niee says:

    huahahahaha. kalau gitu aku semenjak 1988 dong ko tutup di negara yang sama. Indonesia. soalnya gak pernah tahun baruan di luar negeri ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

    1. zilko says:

      Huahaha, seru lho Niee tahun baruan di luar negeri ๐Ÿ˜› .

      1. niee says:

        aku ada rencana seh. tapi entah kapan ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

        1. zilko says:

          Huahaha, tinggal direalisasikan aja kalau gitu ya Niee ๐Ÿ˜› .

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s