Posted in Miscellaneous, Photo Tales

#1627 – Photo Tales (25)

ENGLISH

As today is the last day of September (wow, September has flied by really fast!!), here are some photos from this month :)

Photo #52

Free pasta
Free pasta

This is another example of the temptation to my diet program in September. That weekend I was experimenting to consume no (or next to “no”) carbs at all (which turned out to not be a good idea btw😛 ). But then while I was grocery shopping at the supermarket, they gave away this free small pasta (penne) dish! Well, obviously I could not say no to free stuff like this, no? Haha😆

Photo #53

Beautiful weather and Delft
Beautiful weather and Delft

It was very rare to have this kind of weather in Delft in the month of September. But we did in the first half of the month!! So we had to enjoy it while it lasted! Haha😆

Photo #54

Surf and Turf in Delft
Surf and Turf in Delft

In mid-September, I went out with my friends and I had this surf and turf dish. Surf and turf is basically a dish that combine seafood and meat. In this case, it was grilled prawns and beef steak. And it was gooood!!😀

BAHASA INDONESIA

Karena hari ini adalah hari terakhir bulan September (wow, bulan September ini berlalu dengan amat cepat ya!!), berikut ini beberapa foto dari bulan ini :)

Foto #52

Free pasta
Pasta gratisan

Ini adalah salah satu contoh lain dari godaan yang ada untuk program dietku di bulan September. Akhir pekan itu ceritanya aku sudah bereksperimen untuk sama sekali tidak mengonsumsi (atau seenggaknya “nyaris tanpa”) karbohidrat sama sekali (yang mana ternyata bukan ide yang baik loh btw😛 ). Tetapi kemudian ketika sedang berbelanja di supermarket, eh ternyata mereka memberika satu porsi pasta (penne) kecil ini dengan gratis dong! Yaaa, jelas aku ga mungkin menolak yang gratisan-gratisan gini lah ya? Haha😆

Foto #53

Beautiful weather and Delft
Cuaca dan Delft yang indah

Amat jarang cuaca di Delft itu kayak gini di bulan September. Tetapi ternyata di pertengahan pertama bulan September cuacanya ok loh!! Jadilah kami harus menikmatinya mumpung masih begitu ya cuacanya!! Haha😆

Foto #54

Surf and Turf in Delft
Surf and Turf di Delft

Di pertengahan September, aku keluar dengan teman-temanku dan aku memesan menu surf and turf ini. Surf and turf adalah sebuah menu yang mengombinasikan daging dan seafood. Nah, di yang satu ini, yang dikombinasikan adalah udang bakar dan steak daging sapi. Dan rasanya enaaaak!!😀

24 thoughts on “#1627 – Photo Tales (25)

    1. Iya, cuacanya enak banget!! Cerah trus nggak panas sama sekali kan! Hehehehe😀 . Yaa, kalo di Indonesia kalau berjemur kan panasnya itu lho yang nggak tahan, hahahaha😆

    1. Iya, nggak bagus memang menghilangkan karbo sama sekali, karena tubuh kita sebenarnya butuh kan. Menghilangkan karbo mah cuma solusi jangka pendek aja karena ya itu, setelah beberapa waktu malah jadi kalap. Akhirnya malah percuma dan buang-buang waktu kan, hehe🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s