Posted in Zilko's Life

#1601 – Coca Cola Ultra Ltd. Edition

ENGLISH

One of the very big disadvantages of having a very unique name is, well, the almost impossibility for Coca Cola to print our (from now on, read: my) name on their cans/bottles. Everywhere (well, unless my unique name is a standard-ish name somewhere, which I don’t think so). I mean, obviously they would choose names that are quite popular for marketing reason, no?

So when earlier this week Christa messaged me for the possibility to have my name printed on a Coca Cola can, obviously I was very excited and interested! The problem was that I was not or would not be in Jakarta this summer vacation (well, I only make use of the airport but that is just as much as Jakarta that I see this time). Long story short, we were able to find a solution; and now I have got my limited edition Coca Cola can!!

Yeaaaayy!!!

Again, thank you so much Christa!!!πŸ™‚

 

With an ultra limited edition Coca Cola can!!!
 
BAHASA INDONESIA

Salah satu ketidak-untungan terbesar memiliki nama yang unik adalah ketidak-mungkinan bagi Coca Cola untuk mencetak nama kita (mulai sekarang, baca: aku) di kaleng/botolnya. Dimana-mana deh (ya, kecuali nama unikku adalah nama yang lumayan standar dimana gitu sih, yang mana aku ragukan nih). Maksudku, jelas kan nama-nama yang dipilih adalah nama yang lumayan populer untuk alasan marketing?

Jadi ketika awal minggu ini Christa mengirimkan pesan mengenai kemungkinan untuk mencetak namaku di sebuah kaleng Coca Cola, jelas dong aku sangat bersemangat dan tertarik banget! Hanya saja masalahnya adalah aku tidak pergi ke Jakarta di liburan musim panas ini (yah, aku cuma memakai bandaranya aja sih dan cuma sejauh itu saja aku berada di Jakarta kali ini, haha). Singkat cerita, kami berhasil menemukan solusinya; dan sekarang aku sudah mendapatkan kaleng Coca Cola edisi terbatasku!!

Yeaaaayy!!!

Lagi, terima kasih banyak ya Christa!!!πŸ™‚

36 thoughts on “#1601 – Coca Cola Ultra Ltd. Edition

  1. Keren, kalengnya ada nama pribadi, selamat atas hadiahnya yak Kak :)). Pastinya jadi kenang-kenangan banget, soalnya kaleng seperti itu kan cuma ada satu di dunia yak :hehe. Tapi btw, itu hanya kaleng apa betulan ada isi coca-colanya di dalam sana? Jadi penasaran :hehe.

  2. Sama Ko, nama aku juga bakal ada di kaleng Coke kalo ga bikin sendiri hehehe :))) sempet deg2 lho takut ga nyampe tepat waktu. Untungnya pas ya. You’re welcome!πŸ˜€

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s