#1423 – Jetlagged

ENGLISH

So, I am in Indonesia now! Yay! 😀 At the moment I am still jetlagged so I don’t think I have the energy to write the story about my (amazing) trip from Amsterdam to Indonesia earlier today 😀 . So I will keep this story for later 😀 .

Actually I planned to post something while being on board on the way from Amsterdam to Jakarta (yes, there is wifi on board Garuda’s wide body aircrafts); but then when I wanted to make the purchase for the wifi connection on board, I could not get to the payment page. Okay, so no wifi for me (and I saved $20 for that, haha 😆 ).

Anyway, so I think that is all I want to write right now! 😀

So, hello from Indonesia!! 🙂

Garuda Indonesia's Boeing 777-3U3(ER) reg code PK-GIA which brought me to Jakarta from Amsterdam as GA 89

Garuda Indonesia’s Boeing 777-3U3(ER) reg code PK-GIA which brought me to Jakarta from Amsterdam as GA 89

Garuda Indonesia's Boeing 737-83N reg code PK-GEH which brought me on the second leg of the trip

Garuda Indonesia’s Boeing 737-83N reg code PK-GEH which brought me on the second leg of the trip

BAHASA INDONESIA

Jadi, sekarang ini aku sudah di Indonesia loh! Hore! 😀 Pada saat ini rasanya aku masih terkena jetlag lumayan parah sih jadi rasanya masih terlalu capek untuk menulis cerita perjalanan (seru)-ku dari Amsterdam ke Indonesia tadi 😀 . Jadi ceritanya aku simpan untuk nanti saja ya 😀 .

Sebenarnya aku berencana untuk mem-posting sesuatu ketika di pesawat dalam penerbangan Amsterdam ke Jakartanya sih (iya loh, ada wifi di pesawat besarnya Garuda, hehe); tetapi ketika aku ingin membeli koneksi wifinya, eh aku tidak bisa masuk ke halaman pembayarannya dong. Ya udah aku nggak memakai wifinya deh (dan aku malah jadi menghemat $20 karenanya, haha 😆 ).

Anyway, ya, segitu dulu aja sih yang ingin aku tulis sekarang! 😀

Jadi, halo dari Indonesia!! 🙂

Advertisements

17 thoughts on “#1423 – Jetlagged

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s