#1334 – The First Working Week of 2014

ENGLISH

Yay! It is weekend! Finally time for a short rest after going back to work for one week. How was my first working week btw? Well, it was fine; even though I was also quite busy. But I guess that is everyone’s story this week so I can’t really complain, hahaha πŸ˜† .

For some reasons, the past two days I felt so tired; and maybe a little bit sleep-deprived. And lucky now it is a weekend so I could catch up on the sleep department.

Anyway, I am really excited because the Australian Open, the first grandslam tournament of the year, is going to start this Monday! However, I also have to be carefull because of the timezone and, obviously, I still have to work too! Hahaha πŸ˜† .

Yeah, currently there is not so much things to write down. So I guess that is it for now.

BAHASA INDONESIA

Hore, sudah weekend ini! Akhirnya bisa beristirahat sebentar deh setelah kembali bekerja selama seminggu. Gimana kerjaannya seminggu ini btw? Ya, baik-baik aja sih; walau memang sibuk banget deh rasanya. Tapi kayaknya semuanya juga merasa begitu ya jadi aku nggak bisa komplain juga dah, hahaha πŸ˜† .

Btw, entah kenapa, dua hari belakangan ini aku merasa lelah sekali; dan agak sedikit kekurangan tidur gitu deh. Dan untungnya sekarang weekend ya jadi kan bisa mengejar dalam hal kekurangan tidurnya itu.

Ngomong-ngomong, rasanya bersemangat nih karena Australian Open, turnamen grandslam pertama tahun ini, bakal dimulai hari Senin ini! hanya saja, masalahnya adalah perbedaan waktu dan tentu aku harus berhati-hati juga, soalnya kan aku masih harus bekerja ya! Hahaha πŸ˜† .

Ya, nggak banyak yang bisa ditulis deh sekarang. Jadi rasanya segitu dulu deh untuk saat ini.

Advertisements

4 thoughts on “#1334 – The First Working Week of 2014

  1. rhey says:

    Sdh png dr liburan ya zilko? Slamat kmbli bkrja ya, mudah2n slalu smngt πŸ˜€

  2. Pypy says:

    Iya, kalo wiken bisa tidur sampe puas yah πŸ™‚

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s