Posted in Miscellaneous, Photos

#918 – Life in Delft in Pictures

ENGLISH

Well, since I have pretty much nothing to write now, so I will just post some pictures I took while I was exercising (read: walking around) latelyπŸ™‚

A Scenery in the town of Delft. Birds live happily hereπŸ™‚
Summer is all around!
A Canal in Delft with boats
This canal in Delft is very busy with all the ships passing by!πŸ™‚

BAHASA INDONESIA

Yah, berhubung aku lagi nggak ada bahan untuk ditulis, jadi aku mau posting foto-foto yang aku ambil ketika aku sedang berolahraga (baca: jalan kaki keliling kota) akhir-akhir ini aja ahπŸ™‚

9 thoughts on “#918 – Life in Delft in Pictures

    1. iya, pemandangan dan udara disini bagus Bu, jadi buat jalan kaki/sepedaan/jogging juga enak, hahaha…πŸ˜› Tapi kalo tentang pemandangan sih kalau udah tinggal disini lama kelamaan juga “biasa” aja sih, wahahaha…πŸ˜†

  1. saya selalu ingin pemandangan di foro ‘summer in delft’ ada di Bandung… tapi ada benchnya di situ dimana kita ama temen2 kita bisa duduk2 sambil ngobrolπŸ™‚

    1. hahaha, kalo diliat-liat lagi, sedikit banyak yg foto “Summer in Delft” itu kan mirip-mirip Cipaganti kan yah, ada pohon-pohonnya di kiri-kanan dan di sebelahnya rumah-rumah gitu, hahaha…πŸ˜›

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s